Girlfriend


Haziq ada ramai girlfriend...ini salah seorangnyer..

Nama dia Syura...Syura ni anak anti Intan...tp mummy belum pernah jumpa anti intan...selalunya chating ajer dengan anti intan....tp sekarang ni dah jarang chating sebab anti intan dalam pantang lagi..

insyallah...kalau ada rezeki nanti boleh Haziq jumpa dengan girlfriend Haziq...Syura....cepat besar yer Syura..boleh kita main sama2 nanti....


Syura masa lahir...tomeinye




Ini pun gambar syura... besarkan??? mcm muka sapa ek?


sekarang ni Abang Haziq bz sikit...so x sempat lagi nak g melawat baby syura...nanti kalau abang Haziq dah tak bz abg Haziq akan g melawat syura yer..insyallah..kalau ada rezeki yer....




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

Intan Azmira said...

Wah!!..gambar saya masuk dlm blog Untie Ziela yer..hehehhe..malu la saya...

nanti bila kelapangan, leh la kita jumpa yer..ibu saya pon kaki rayap gak...lagi2 la kita susu badan, selak je kan..x yah nak angkut bakul susu ke hulu ke hilir..makin panjang la langkah ibu saya...

untuk Abg Haziq, nanti kita jumpa yer..leh kenal2...

Elyn said...

wow kecik2 sudah ade GF ek haziq!!

Rizziela said...

ok anti intan.

Anti elyn, girlfriend aja, bukan cinta hati lg :)