Wayang

semalam Haziq ikut mummy pergi tengok wayang.....cerita Senario......Oni teringin sangat nak tengok wayang.....dah lama katanya tak masuk panggung....

Semalam hari pertama Haziq melangkah masuk ke panggung wayang....tengok kat Jusco Cheras Selatan ajer....dekat dengan umah sikit.....Parking punyalah susah sebab bahagian roof ditutup..sebab apa tak tau...

sebelum masuk mummy beli pop corn dulu....beli yg besar terus..boleh berkelah dalam wayang nanti....





Haziq, mummy & Oni

Sungguh baik sekali Haziq semasa dalam panggung...sikit pun tak nagis..masa masuk tu ..wayang dah start..terpaku haziq tengok..mungkin heran tengok tv besar sangat kot...langsung tak terdencit....kusyuk sungguh duduk atas daddy....
Bangga mummy sebab sampai cerita habis pun Haziq tak menagis..mummy siap bawa selimut Haziq lagi...tapi Haziq langsung tak rasa sejuk...relax ajer.



Ni masa nak keluarga dah....nak gak tengok screen lagi...kan ada lagu-lagu...suka sangat dia

Semalam kita sampai rumah dekat 1130pm sebab pergi hantar oni dulu...lepas tu baru kita balik rumah kita... sampai rumah Haziq dan ngantuk sangat....Mummy terus bawa Haziq naik atas...salin pampers...terus tido...sampai sekarang pun Haziq belum bangun lagi tu...letih sangatlah tu



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

Elyn said...

cayala haziq tak kacau org pun dlm tu!! kalo wafiq mau die tawaf kot ....

Rizziela said...

wafiq dah pandai jalan...Haziq belum lagi..tunggu la sikit hari nanti...ntah2 ikut jejak langkah abang wafiq gak

SHIMA said...

wah3...g tgk wayang ek? licha pon x g lg...ekeke...x tau la ghupa lagu mana klu licha kat panggung