Panas dari Oven


 Sejak nak masuk 8 bulan...bukan main lasak lagi Haziq tido...







Tengoklah tu...jap g macam mana mummy nak tido?

Sejak dua menjak ni..mummy perasan sangat...Haziq kalau tido memang tak setempat....sian daddy...hujung-hujung katil ajer tido...sebab tu mummy suka letak haziq kat sebelah dindin yg dialas dgn bantal peluk....tak buas sangat...
kalau Haziq tido kat tengah ajer..sure mummy x boleh berpusing...daddy tido betul betul hujung katil..sebab Haziq dah bersilang atas katil...

cadar dah bentang cantik-cantik pun habis Haziq kerja kan......tak pernah tetap satu satu tempat...tapi tak perlah..janji nyenyak tido anak mummy sorang ni...sayang sangat kat Haziq Irsyad....

Di saat mummy dok menaip ni....Haziq tak tau dah berapa kali pusing dah....nasib baik tak nagis..biasanya kalau pusing tak ada mummy..mesti dia terus niarap..tengok..kalau tak ada mummy..mesti nagis....tp sekarang dah x nagis dah...Haziq makin besar kan...






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Elyn said...

hehe..... dah name anak lelaki tido mmg ala2 buas ziela!!

Rizziela said...

tu ar elyn....
katil dah muat nak tampung 3 beranak dah

SHIMA said...

hehe...haziq pon mcm kakak gak ker?

mmg ar kak ziela,alisya pon sama cam tu...satu tilam tu,dia sorang je kongker...last3,huby beralah tdo kat tmpat lain..agak3 sempit x leh pusing,melalak..skrg ni,shima lgsung x leh gerak,baru angkat punggung dh melalak..

Rizziela said...

makin manja ek dia shima....
mcm mana nak bagi adik kalau mcm tu kan??

hi hi hi

~: T :~ said...

lasak gak dak haziq ni yer..
nnt leh men bola dgn abg aqil..