Ikan

Petang Ahad lepas kita g tesco...nak cari jajan utk kat rumah...dah tak ada apa pun makanan ringan utk dimakan diwaktu lapang...

so g tesco beli segala mak nenek makanan ringan....nasib baik Haziq nak dok dalam stroller...so senang keje pilih memilih & tangan pun bebas sikit.....dah habis shoping...bila tiba nak makan...haziq dah lelap dalam stroller...lagi senang...nak makan Sizzling Yee Mee....

Lepas makan terus nak balik rumah...tapi ontheway nak kuar dari Tesco mummy ada dnampak refsologi ikan...dari dulu nak cuba..tapi masa tu mummy masih pregnantkan Haziq..so tok mummy tak bagi buat...dia kata x sesuai utk ibu mengandung...tak adalah merasa nak buat...

mummy ajak daddy buat...daddy on ajer...terus pusing trolly & stroller ke kolam ikan itu.....dah cakap nak buat 2 orang....so basuh la kaki....bila tiba nak masukkan kaki dalam kolam...mummy terasa ya ampun punya geli....daddy relax ajer..yerlah...daddy dah banyak kali cuba...mummy 1st time baru nak try...sure geli

mummy cuba tabahkan hati...perlahan-lahan turunkan kaki....tapi belum sempat cecah kaki kat dalam air...terasa merembang satu badan....ya ampun...memang x boleh....kuat mummy gelak..sampai orang lalu lalang pun turut gelak tengok gelagat mummy....last-last mummy ambil keputusan tak mau la .....geli sangat-sangat.....

daddy meneruskan misinya keseorangan....mummy tak sanggup nak tahan geli.....



Tengok ikan tu....geli arr....



Daddy relax ajer...orang dah biasa buat ....



Haziq tido sedap ajer....sampai tak sedar mummy & daddy buat apa...bagus





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Huhu kak ziela,intan tengok ikan2 tu pun dh geli geleman..

Bagus la haziq nyenyak je tido.comel je dia tido dlm tu,tembam tul la haziq ni.geram tengok.

Rizziela said...

tu la intan..
akak mula2 mcm berani ajer..tp bila dah tgk dlm tu..ngeri ajer

tembam ker? akak tengok abang Hadif pun semangat gak kan?

SHIMA said...

bagus ar haziq...tdo je..ekeke

geli sgt ke kak ziela...mcm nk try tp takut la plak..ekeke

Rizziela said...

tak tau la shima
akak tengok memang geli sesangat..
orang lain akak x sure plak..tgk abg buat relax ajer...

shima try la
lepas tu boleh ceritakan plak pengalaman shima buat tu

Ain said...

comelnyer haziq tdo.. baik dia.. k.ziela, ain pun teringin nk wat gak, tp takut jd cam akak, hihi..

Rizziela said...

ain..tu dia ngantuk sangat tu... kalau tak jangan harap dia nak tido...

tapi nasib baik sekarang ni dia nak dok dlm stroller...kalau dulu..jangan haraplah dia nak dok dlm stroller