Pulau aman 2

Maklumlah pertama kali sampai.. teruja tu memang melebih

camera tu mmg x lepas.. kalau boleh semua tempat & saat nak snap gambar jer kan

Ni gambar2 bila dah sampai sana plak

lebih kepada maksu yg control ni


Maksu dengan my beloved mom.. cantiknya mak skg 

tu dah kenapa muncung plak

Maksu & tokcik

Tok cik ikut sorang2 diri ajer.. anak2 x ikut. .kalau ikut lagi havoc anak2 dara tok  cik ni

Kami... eh.. mana budak2?


Mummy dengan Hafiey

hafiey takut2 lagi..sebab bot nak gerak dah..risau jatuh kot

Haziq dah start teruja...

tapi malu2 lagi

Bot dah start gerak

Awat muka maklang mcm tu? Paklong dengan abah jaga belakang bot.. Hafiey dah start suka

Haziq & Hafiey

Haziq takut2 berani.. Hafiey memang takut nak gerak langsung

Angin kuat + air mercik masuk bot.. tp best

Pemandangan depan bot plak

Harith tengah2 antara kak eysa dengan kak arini.. control handsome ajer..

Kat tepi tu mak dengan syok dok menghayati keindahan laut

tak takut plak

tapi kesian bila mak nak turun tu .. siap merangkak lagi

Maklong suka.. anak2 dah besaq senang kan

Tok cik tu awat? takut ka

Mummy & the geng lagi

Abah & paklong

Abah dah lama tu x naik bot.. sejak pencen g memancing tu

Hafiey dah start berani

Merengek nak g kat maksu.. open place tu adik oi..


Maksu ajer yg berani..so ambillah dari sana

Haziq muka masam..nak ikut cu dok tepi bot.. mmg x la mummy nak bagi kan


Tu kkami2 aja dalam bot.. penuh satu bot

RM6 ajer 1 kepala.. bawah 12 tahun ..free rasanya


My mom dengan cucu handsomenya

Ni tunggu bot nak balik plak


Anak2 dara maklong ramai

muka2 mamak semua depa ni.. comei2

Adik2 twin mmg suka dengan kakak2 depa ni ...suka sangat.. sampai mummy pun depa dah x hairan.. lapar + dahaga aja cari mummy



2 comments:

εïзmummyHazaεïз said...

Best ni.. Akk last pi saya 2-3 thn lps...

- dieyana - said...

amboi seronok nampak! hihiih