1st time berbento untuk anak


Semangat mummy bila tengok FB rata rata parents update bento untuk anak2 kesekolah

mummy pun apa lagi...ambil aura dan semangat la

So kita terus g cari yg basic2 punya barang...

1st Bento Haziq & adik2

Ni bekal si twin

Roti + kaya ajer.. buah apple

Untuk bekalan anak ke Pasti... tapi si kembar belum tentu makan ni..diaorang memanjang malu nak buka bekal..makan apa yg cikgu bagi ajer

lepas tu balik rumah oni.. memang terus cari nasi.. lapar sangat katanya

Ini untuk abg Haziq

Kena bagi dua keping rotinya

Sebab Abg Haziq suka share dengan kawan2

So x cukup kalau sekeping sahaja..

Buah epal & oren


Biar simple tapi dari tangan si ibu kan

Harap2 mummy dapat istiqamah la dalam nak buat bekal untuk anak2

Daddy suruh bekalkan sekali untuk sekolah petang

Sekolah petang kena cari idea dulu la.. buat yg kering2 ajer

bukan apa..takut basi ajer



5 comments:

εïзmummyHazaεïз said...

wauuuu.. Tahniah... Xstart lagi bento anak2 utk 2016. setakat isi popcorn dlm tuppy ade lah >.<

mama tisya said...

slamat berbento...suka tgk bekal bento kwn2 yg rajin wat

- dieyana - said...

tahniah! hihi, puas hati dpt sediakan bekal utk anak2 kan, sy pun ada bg bekal juga, tp tk hias..hiihi..

Kakzakie Purvit said...

Jgn sampai tak dimakan sebab cantik:)
Rajin Zie buat semua tu.

dear anies said...

sy nk jg boleh? ;-)