Bila kenduri di Penang


Lama sangat dah rasanya x balik kenduri kat Penang

Memang kami jarang balik ke sana dah sejak Arwah tok wan meninggal.. mak2 saudara dari penang aja yg rajin turun KL jumpa my mom

Bukan apa.. sejak daddy dah keje shift.. memang susah nak balik or jalan jauh.. daddy byk nak rehat kat rumah aja. .x kan nak jalan sorang2 dgn anak aja kan

x best kot

Ni kebetulan maklong buat kenduri kawin anak dia yg terakhir.. so kena gak balik sebab abah nak balik..

Kalau x mummy yg bawa..sapa lagi kan..so kita redah ajerlah walaupun daddy kena kerja..janji daddy izinkan aja

Kecoh mak minah

Maksu pun datang kenduri rumah maklong.. 

Kami dah jumpa saudara..mmg macam ni lah..dok gebang sana gebang sinilah...

Lepas maksu balik..baru cari mak saudara belah abah plak..

bagus x anak buah ni?

Mummy konon2nya berlatar belakangkan pengantin

Poyos kan

Tu pengantin dah sampai

Eh..abah plak jadi tuan rumah

Lupa..arwah paklong kan x dak..kak ayu tukang bawa bunga sambut adik ipaq kan

Anak sapa plak yg hilang ni

Anak & bapak

sapa lebih ke muka abah?

Kononnya muka garang la tu

garanglah sangat

seriuslah anak & bapak

happylah abah dapat balik kenduri anak buah dia

kalau x.. bising nak balik kampung gak

Mak dapat kawan

Mak memang x boleh nak jalan sana sini.. x larat..

dapat tempat duduk aja .. .duduk la kat situ.. kalau panas .. baru kita ubah tempat yer mak

Mai dah keluarga belah abah

yg tudung coklat tu kakak abah.. makngah namanya

si gadis ayu

Maksu dah kenapa

Tu belakang tudung turqoise tu pun mak saudara gak.. tudung biru tunduk pun mak saudara gak

adik abah

kalut plak depa bersembang

Tak habis2 lagi ker

kita selfie ajerlah.. x larat dengaq orang tua2 sembang

kita kan muda lagi :D

Senyum lagi.. yg belakang tu gelak pasaipa plak

Anak buah

Anak kakak mummy... melepak ajer kat makngah dia

Ngantuk sudah Harith.. panas plak tu

Lepas dah penat..semua pakai berzikir kat mummy.. dah letih la tu.. asyik nak minum air aja

Dapat beg.. untuk family2 aja

Dapat 1 aja. .dah berebut plak 3 beradik ni

Hafiey sibuk nak tengok apa yg ada dlm tu.. x byk pun dik

bolehlah


Rifa si bongsu noredah

Jom bergambar dengan makngah

Rifa sebaya Haziq.. tapi budak ni bijak bila bercakap..mcm orang besar ajer mulutnya.. yerlah.. ada kakak2 kan


1 comment:

cik hani said...

wah...meriah bersembang..kalu kat kenduri memang meriah bersembang dengan sedara mara