Putera yang ketiduran


Kejadian ni waktu ada operasi kat rumah..anak anak dikerah naik tido kat ruang makan...mummy lapik toto aja untuk diaorang 

Bukan senang nak kerah Haziq dengan Hafiey... Harith tu kalau letih memang tido sendiri..dia la yg tido awal sekali...adik abang tu kena paksa dengan hanger baru tido tu..mula2 berlakon ajer..tp lama lama terlena gak budak2 ni


Abang Haziq tido sambil peluk adik Hafiey..

Adik Hafiey memang manja...bila nak tido mesti ada orang peluk..kalau tak merenggek ajer...so mummy tengah sibuk..abang Haziqlah peluk kejap..sambil peluk...dok pujuk... "Diam sayang..tido yer...kita tido" mcm orang tua ajer..

Adik Hafiey tido sampai terbabas ke bawah..tu sebab abang Haziq lah tu

Gurau gurau sebelum tido....last2 betul2 terlena

Bila dah terlena...terlepas la adik tu...comel ajer diaorang bila tido..







Lama plak diaorang tido..


Mummy daddy nak keluar..tapi sebab anak anak sedap tido..terpaksalah tunggu sampai diaorang jaga..kalau tak nanti takut bebai sebab tak puas tido...




  

Dalam puas tido pun diaorang pakai bantai bebai gak...yerlah tido dah petang..badan rasa x sedaplah..apa lagi...bebai ajerlah..yg paling best Hafiey lah..kalau bebai memang payah nak pujuk dia...


4 comments:

AnneRaini said...

sypun kdg2 terpaksa guna hanger nak soh anak tido..kemain payah tau.

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..comel je sbb sama baju..

p/s: call nuff? nape cmtu? ke terima emel?

izan mama mia said...

bebai tu meragam ke... ehe cam kembar pakai bj n seluar sama

Dzil Khadeeja said...

hero semua tido..baru mummy boleh rehat kan..hehe...