Blue coral Menara KL

Orang lain sibuk balik kampong..tapi kami bercuti kat KL ajerlah...
 
Dengan keadaan Haziq yg x sihat..masih ada batuk2 and semput...sebelum keluar..bawa haziq g Hospital Kajang dulu..ambil gas..nasib baik 1x ajer..tp tu pun x betul2 reda..tapi sebab dah janji nak bawa tengok fish..kena gak la bawa kan
 
Tengok tu
 
Berapa seronoknya anak anak bila dapat berjalan... hati ibu mana la yg sampai hati kan nak tengok anak2 kepingan nak tengok sesuatu..nasib baik dapat tiket murah kat Groupon...boleh gak masuk...sebab mummy rasa x berbaloi dengan kat dlm tu..kecik ajer.. x puas anak anak tengok
 
Anak anak yg jakon
 
Masa ni semua mcm teruja lagi....terpinga pinga tengok fish besar ...
 
Pusing depan..pusing belakang..semua ada fish besar2...
 
Nak mula nak melasak dah tu...
 
X boleh nak duduk senyap walaupun seminit
 
 
 
Yang dua beradik ni.... asyik nak bergambar ajer...
 
3 orang..3 kerenah yg berlainan..layankan ajer
 
Jap g kita sambung part 2 yer..
 
 

2 comments:

izan mama mia said...

dl g tak masuk sbb tulah tiket mahal tp tempat kecik je..huhu

wah hero hero dok teruja tgk ikan besar

nuyui a.k.a miss YUI said...

dh mcm kembr 3 yui tgk..hihi