Main masak masak


Mood memasak ni kekadang main2 ajer..kadang kadang dating..kadang2 pergi..tapi byk pergi dr dtg... sebab peyakit M selalu aja dtg teman kat mummy ni

Ni beberapa hari punya menu sempena kerajinan mendatang


gigih masak lepas balik keje

Ikan siakap stim berhalia...kankung goring..telur puyuh masak asam bersama sambal kicap


Ni pun lepas balik kerja

Ikan bawal masak merah...kobis goring bersama sup soohon bersama bebola ikan dan juga kentang untuk anak anak..

Cepat benar kering sup nya kalau masak dengan soohun kan..

Ini kulit popia yg mummy goring nak buat popiah nestum horlick tu.

dpat sebalang kecik..sekali makan dah habis..tu pun tok su yg habiskan...memang sedap sebab masih fresh lagi kan..ranggup ajer dlm mulut bila makan

1st time buat asam pedas ikan menjadi..

Selama ni mesti tak jadi memanjang..

Alhamdullilah..sekarang semakin menjadi dah....resepi mertua ni

Sedap ...(puji sendiri)

3 comments:

Sha Purple said...

Sedapnya tengok...nyum2

Qhaifa Nur said...

bila rajin..itulah hasilnya sedap

PUANSTOBERI said...

siakap stimmmm... bess tuh..tp sy mesti nak ada air asam ke atau apa2 yg pedas...