Diner kami


Biarlah orang kata apa...sekarang ni mummy suka nak updata pasal makanan yg mummy masak.. kalau tak masak..tak berupdate la pasal masakan yer

Ini gara gara malas lagi nak keluar makan luar..anak anak duduk tak senyap..susah nak makan...

Kalau kat rumah senang ajer...rumah ktia..bukan ada orang tengok pun kan..kalau kat luar..ramai nor yg memerhatikan..malulah mummy bila anak anak macam macam


Ini menu diner kami malam tadi 12.09.2013

Simple and jimat kan?

Telur dadar dengan ikan sardine ajer... air sirap limau + asam boi

Kenyang kami anak beranak makan... 2 pot nasi habis... lega


Ini Ustaz yang tolong bacakan doa makan

Ustaz Haziq baca doa makan + doa terang hati & doa berbuka puasa

Kasi layan ajer...kita kata salah..dia kata balik... "apalah mummy ni.. itu pun tak tau...kena baca doa banyak2 ..barulah baik" layan ajer... budak baru pandai baca doa memang mcm tu kan

Harith tu dengar suara masa Amin ajer

Hafiey standby nak minum air kotak ajer..suara tak keluar pun

Sambil baca doa pun boleh korek hidung kan Harith?


1 comment:

PUANSTOBERI said...

bes lagi makan kat umah.. rasa puas ati kalo dpt masak kan.. tp kalo saya ni..malas je lebih.. huhu