Ambil gambar sendiri


Budak budak suka aja dok peratikan...tapi sebenarnya dalam diam..diaorang belajar ..

Masa raya tu adalah kitaorang ambil gambar secara time ajer..so si Haziq dok perati ajer mcm mana daddy dok ambil gambar...

Then x segaja..dia dah pandai...dia plak buat auto timer..nak ambil gambar dia dengan adik adik sendirii...daddy dok sibuk layan tv...mummy dok lipat baju...diaorang dok sibuk layan perasaan..


Kononnya dia ingat orang tak perasan yg dia dok buat aksi perasaan dia tu..yg si adik2 tu tengok ajer apa abg dok buat




tak puas hati lagi... g setting lagi nak ambil gambar semula...

Harith tu sibuk ajer dok tengok abang buat apa

Abaikan rumah yg terlalu kemas tu yer...x boleh nak cantik2 dengan anak2 lasak sy..



3 comments:

nieda said...

budak zaman sekarang sangat cerdikk

Lily@MamaZaraZareef said...

wah..pndainye die gune self timer..hihi

Dzil Khadeeja said...

anak2 skang mmg bijak..kadang2 dorang lg cekap dr kita..hehe...