Tido yang berstayle


Stlye tido

Budak kecik ni macam macam hal la kalau nak tido...cuba tengok tu

Selalunya tak nak tido atas rocker..tapi ntah apa angin ntah..nak tido atas rocker..tapi tak nak rocker abang Haziq.nak rocker tok su...mmm .. mungkin rindu kat toksu kot...


Yang bestnya siap peluk kain napkin lagi tu..macam tau ajer ada air liur nak meleleh nanti...

Rugi ajer beli rocker yg mahal2...anak anak tak nak guna pun..

Nasib baik rocker tu dari abang Haziq..tp masih rugi sebab tak berbaloi dengan harga...boleh dikira dengan jari berapa kali ajer naik




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

alia haryanie said...

assalamualaikum..moga sihat selalu..sejuk mata memandang baby ni..comel.hilang segala masalah sejekap..:)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

pheewit.. bergaya betul.. =)

wan nurul hezrina said...

mesti kalau takder kain napkintuh tak sah=)mcm jd bantal busyukk.senanglah tido cenggini.tak payah berangkut benda2 lain mcm buai ker aperker.