ADIK

Adik oh adik...

Kejap ajer Haziq dah ada duaorang adik...

Syukur sesangat....ALLAH lebih mengerti...Perancangan ALLAH maha Teliti dari perancangan kita hambanya.

Syukur dengan kelahiran kembar dalam keluarga kami kerna selepas ni...mummy hanya ada sekali lagi ajer peluang untuk mendapat anak..

Mummy memang nak sangat anak ramai...tapi apakan daya...ketentuan ILLAHI



Setakat ni budak cute ni jadi anak bongsu mummy...
Tu la yg manja sangat tu..dia tau dia adik bongsu


Ni lah kembar bongsu...Harith yg handsome & Hafiey yg comel....

Adik adik kepada Abang Haziq yg sangat handsome


Permata hati mummy....
Macam ni lah setiap pagi...mesti berhimpit sementara nak sampai kerumah Oni..

Abang Haziq jadi copilot kat depan


Ada kala gembira..ada kala sedih...
Tapi Harith lebih banyak senyum berbanding Hafiey
Tapi dua duanya tetap Prince dihati mummy


Kan dah kata...

Abang cool...adik mencebik ajer keje nya...


Ini lah penyelamat mummy...

Nagislah adik...Abang Harith tak kisah..janji Adik Hafiey suka....

Abang Harith tahu..mummy tetap sayangkan abang Harith walaupun mummy lebih banyak angkat adik Hafiey sebab adik Hafiey memang manja....

Abang Haziq mana?

Abang Haziq kan anak daddy...daddy ajerlah melekapnya





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..comelnya kembar ni..

cute aje!

wan nurul hezrina said...

mesti seronok dapat kembar=)semuanya jd doublelahkan=)semuanya lelaki yer?

mas said...

eee..geramnya tgk debab2 ni...comel!!!

Deqna said...

nasib haziq tak kuat jeles dengan adik twin dia nie...

alia haryanie said...

comel..alhamdulillah..moga sihat selalu..

alia haryanie said...

comel..alhamdulillah..moga sihat selalu..