Merajuk

Kejadian  berlaku  pada 03022010 sewaktu mummy  baru pulang dari kerja....

Bila  ambil Haziq...tak sempat nak menyusukan Haziq...terus masuk  dalam kereta....apa lagi meraunglah Haziq.. Puas  mummy pujuk....tak mau diam gak....terus-terusan menangis ala-ala  manja gitu....dah  ngaji pun xjalan gak....

mummy terpaksa  biarkan ajer sebab nak concentrate dalam pemanduan mummy.....dari suasana yg bising..tiba-tiba mummy rasa sunyi  sangat.....sangat-sangat sunyilah....

rupa-rupanya...


Nagis manja  plak dia


Patutlah sunyi sepi....


sedapnya  tido...


terlentok  sampai kat rumah

Betapa mengantuknya Haziq...sampai  boleh  tertido dengan kepala telengnya....dengan tangan  elok ajer pegang   car seat dia tu......

Sekarang ni Haziq kalau menagis...sure  menagisala-ala manja  gitu...suka  mummy tengok...nampak sangat Haziq ni memang manja orangnya...tak per...anak baru sorang....

Sampai  rumah  pun masih mcmtu.....last-last daddy terpaksa dukong bawa masuk Haziq dalamrumah....bila nampak ajer Haziq....terus  nagis  manja....   ish! ish! apalah  yg sangat di kecikkan  hati nya itu...

bila makin besar....semakin banyak plak ragam  Haziq Irsyad ni






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Alololo..tomeinye dak haziq merajuk sampai tetido terlentok mcm tu..boboi kite ni memang manje kan.geram sgt.ehe..

Rizziela said...

Ha ah la intan...manja sesangat anak bujang ku sorang ni