Wish List Haziq

Hari tu ternampak kat Lazada.com.my ada jual benda alah ni

Tapi x sempat nak order.. . bz sangat waktu tu

Sekarang ni.. cari dah tak jumpa

Harga pun x la mahal sangat

rasanya dalam RM69.90 aja kot

Hari tu ada tengok kat ikea... harga RM79.90

Ok la gak...mahal RM10 ajer..


Haziq dok idam2kan..

Nak letak dalam bilik dia..

Senang nak buat keje sekolah katanya

Keje sekolahlah sangat kan?

Padahal nak melukis ajer tu


Tapi dapat gaji ni kena carikan gak 1 untuk Haziq

Bukan apa... bagi semangat sikit kat dia ... duduk dalam bilik tu

Jangan asyik main tab ajer

Sekarang ni..walalupun dah control..tapi masih ada lagi masa dia main tab.. kalau boleh nak kurangkan terus masa dengan tab tu

Hari cuti ajer boleh pegang.. tp kena slow2 sikit..tp dia terkejut plak kan nanti


3 comments:

eynda said...

Bagus board ni... biar anak2 jadi kreatif :-)

dear anies said...

hrp2 haziq dpt manfaatkannya sebaik mungkin

Nafira usof said...

Zura pon nak control anak2 main tab.
byk sgt yg tak elok kan dgn tab tuh.
lebih rela dorang main menan dr main tab tuh.