Bila mummy keje

Kebetulan daddy byk cuti yg belum habis

Dia habiskan..setiap minggu akan ambil cuti isnin & selasa..

Tapi mummy x dapat nak follow..maklumlah..cuti x banyak.. lg pun kan baru keje kat tempat baru...so kena keje lah

Tapi yg bestnya.. mummy boleh g keje naik motor

Daddy hantar Haziq tuisyen..then ambil balik terus balik rumah..so kejap ajalah adik2 kat rumah Oni

Petang2 dah ada kat rumah

Daddy lepaskan anak2 main kat luar

Bukan senang diaorang nak merasa main kat depan rumah

Sekarang ni memang x boleh lepaskan anak2 main tanpa pengawasan orang dewasa.. tambahan plak rumah kami ni x ada security yg bagus utk menjamin keselamatan anak

So baik kita main dalam rumah ajer


Budak seronok dapat main bola kat luar

Malam kita makan ni

Daddy x bagi mummy masak..sebab dia kata dah penat balik kerja

Kebetulan Haziq plak request nak makan ayam gorang

Kita layankan ajer.. sementara selera dia tengah ada tu


Balik dari makan. ini lah keje diaorang

Main game secara jemaah antara bapa & anak

Memang gitulah setiap hari

Mummy gak x ada geng nak buat keje sama2

Bertahan si kembar ni tengok daddy tengah download game

Layan la korang..

Esok2 dah sekolah..pukul 9 semua kena tido...

Next year semua sekolah pagi

4 comments:

CikLily Putih said...

musim cuti-cuti bergilir-gilir jaga anak ek... hehehe

Kakzakie Purvit said...

Ada sehari-dua lagi bolehlah tidur lewat dan main-main...

Salina@IbuAqil said...

Sama lah kita sis..
Ina pn x ada geng kat umah..
Aqil geng ayah dia jerk..
Sobsssssssssss!
Happy new year.. ;)
Happy holiday..

Salina@IbuAqil said...

Sama lah kita sis..
Ina pn x ada geng kat umah..
Aqil geng ayah dia jerk..
Sobsssssssssss!
Happy new year.. ;)
Happy holiday..