Baby gurl oni


Dalam family Tuan kita.. ini lah 1st bunga yang ada

Cucu perempuan pertama oni & Atuk

Gumbira bukan main lagi atuk dengan oni bila tau dapat bb gurl..dah lama teringin.. akhirnya dapat gak

Yerlah.. anak sendiri 3 lelaki..

Anak sulong pun dapat 3 hero.. 3H tu la..

Yg no 2 blm ada jodoh

Ni anak yg no.3.. 4 tahun tunggu nak dapatkan bb fina ni

Pantang nampak mummy pakai tudung
sure dia nak ikut

Cepat ajer mengampai

Murah senyuman ni anak dara ni

Muka ikut mama..tp mata tu ikut papa..sepet

Hadfina with mummy

mummy ajer yg over...Hadfina mcm pelik2 aja

Senyum dah

Puting memang x lepas

Kalau x ada puting..mesti nagis

Ini sebab kenapa mummy boleh berselfie dengan Hadfina

Abang2 tengah tido.. 

Kalau tak.. jangan harap

Abg Hafiey yang kuat jeles tu..sure merenggek kalau mummy dukong Hadfina

Jeles la tu

1 comment:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bunga penyeri ye Rizz..
Kalau dah byk benor kumbang..
Bila bunga datang memang seronok lah kan..
Macam belah suami akak..
Nabil sorang jer Hero..
Masa lahir nabil tu punya lah FIL dgn MIL suka..
Ye lah dah 6 bunga jer cucu dia..