Bila cuti sekolah


Walaupun sekarang ni musim cuti sekolah .. .Abg Haziq tetap kena g sekolah dia juga..

Mummy registerkan nama abg Haziq untuk kelas tambahan

Untuk belaja Iqra.. Math & English

mengisi masa lapang .. kelas 1/2 hari ajer pun

Siapkan homework

Balik rumah..mesti ada homework..nak bagi dia buat latihan

Dia pun memang suka kalau dapat homework...

Dan yg paling best.. dia suka g tuisyen sebab student x ramai

Dia kata ..senang nak belajar

Adoi la anak... sekolah rendah nanti..lagi ramai student tau.. mesti Haziq pening nanti

Jangan x boleh belajar sudah


Adik2 tak ada homework

Cuti sekolah kan..so sama sibuk nak kacau abg buat homework tu

Harith sia monitor apa abg dia buat

Sebenarnya nak main pensil box baru abg Haziq tu

Semua benda diaorang nak mcm abg Haziq

Memang masaklah nak budget utk diaorang..semua benda kena beli 3.. kalau x.. memang bising satu rumah dok berebut 1 benda tu

4 comments:

Nieyl said...

hihi...Alhamdulillah...
semoga terus belajar okey...:)

azizah green line said...

semoga terus rajin belajar ye syg~

Nafira usof said...

Rajin teman abang dia buat homework yer.
kalo anak baya ginnih mmg kena beli sorang satu lah. kalo tidok mmg berebut lah. kalo dh besar sket pandai kongsi2 barang.

dear anies said...

betul tu kak...karang yg ni dpt yg tu tgk je...start laa melaungnya tu ;-)