Nebs lagi



Dah lama Hafiey tak semput... 

Kali ni belum tahap kena athma lagi..tapi batuk2... masa petang tu ok lagi. .batuk tak la teruk sangat..tapi bila dah nak ke malam..non stop plak batuk Hafiey ni..sampai dia tak boleh ank tido...sian tengok..takut pun yer..

Daddy ajer g Hospital ajer..ambik neps sebelum melarat...

Terus g Hospital Kajang yg paling dekat..less 5 mnt dah sampai kat Hospital..

Nasib baik tok mi ada rumah... tinggal abang Haziq dengan Harith kat rumah...mummy bawa Hafiey sorang ajer..senang sikit nak handle..kalau ramai2..kang ada yg menagis kat dalam kereta..

Hafiey dah biasa..sikit pun tak nagis

Sekali neps..doc kat adah ok..mungkin sebab kahak ajer..athma x attact lagi.. lega hati mummy..jangan warded sudah..abang Harith hari tu baru ajer discharge..


Semua suka tengok Hafiey ...cool ajer

Mummy pun suka...tak meronta2 mcm Abang Harith... abang Harith mamja..adik ni jenis yg independant sikit orangnya..

Lepas neps..dlm 1 lebih dah balik rumah... Malm tu adik tido lena ajer..lega dah kot


3 comments:

~: nisa :~ said...

Moga hafiey bertambah sihat dan kuat..

Ziela.., sori sangat2 hari tu... bukan tak kenal la... kan dah pernah jumpa masa pergi rumah hidayati dulu tu.... cuma bila ziela tegur hari tu cam ter blur jap...sbb tak sangka... tambah2 plak muka ziela seriously makin comell.. sorry..

Qhaifa Nur said...

gud boylah Hafiey...
senang mummy juga...
moga cepat sembuh tau...

adzairdawati makdara said...

alaa siannya.. get well soon ya