Beraya Haji dengan bermalas malasan


Adik beradik..

Ada kala gaduh..ada kala baik


Cuba teka..ni sapa antara 3 baradik yg baik hati


Cucu manja oni

Nak minta di belai belai tau bujang sorang ni..konon2 ala babby la 


Orang kemaruk nak makan..semua dia nak makan..

Alhamdullilah selera

Siap kata..mi..upin ipin sebab nampak ayam goreng yg oni goreng Khas utk diaorang ..memang kesayangan sungguhlah cucu cucu oni ni



suruh dadddy buka semua makanan...Harith nak makan..


Bila si bujang mummy gila gila dengan mummy

Suka la Haziq sebab mummy melayan dia....

Sesekali memang syok gak kan

kami langsung tak masak kat rumah raya ni..semua main g makan rumah oni & tok mi ajer..hahaha..mummy saplaah yg rajin sangat kan



4 comments:

Sidratul Muntaha said...

samalah
tahun ni tak msk
blik uamh mak sbb adik dah siap masak
ekekeke
ngelat2

Zuraidah Butang said...

selamat hari raya aidiladha..heheh..sy tak blk kg thn ni

Qhaifa Nur said...

raya tak ada rendang tak bestkan...

Myra Jay said...

Dah hari raya ni kena p beraya la sebab konpem akan ada menu punya ;)

Klau myra pun malas masak jugak..hehee