Aktiviti malam anak anak




Dah malam pun nak main basikan kan

Yerlah..malam baru sampai rumah .. naper lewat?

Sebab mummy bawa g makan & jalan jalan dulu baru balik rumah

So ini ajer masa diaorang nak makan .. .satu lagi waktu pagi sebelum bergerak ke rumah oni menunggu mummy bersiap..dapatlah main dalam 5 ke 10 minit sebelum masuk dalam kereta

Harith yg penuh bergaya tau

Dia memang pandai kayuh...dah besar rupanya anak anak semua


Haziq memang dah cekap..tinggal nak ajar dia naik tanpa roda tiga tu..

Tapi daddy tak bagi lagi..takut nanti anak dia jatuh..luka2

so biarlah dulu..dah besar lagi sikit baru ajar kot

Cuba perhatiakn Hafiey.. langsung tak bergerak kan dari tempat dia dari tadi?

Sebabnyer.. Hafiey tak pandai kayuh basikal... eksyen ajer lebih nak basikal baru..tapi kayuh belum pandai..buat malu ajer tau adik ni



8 comments:

aTieYusof Family said...

Lama2 nti pandailah tu kayuh..walaupun perlahan..hehe..
salam kenal..follow sni #208..
Jemput ke blog sy ye..:)

Rizziela said...

dah jd follower awak

ct shah said...

best jer tengok bebudak ni main basikal sama2.
saya ni ntah bila nak beli basikal eryn,dah lama dia mintak tu.:p

Elyn Sani said...

Roda 3 beskal wafiq si faiz dh bukak satu. Bebel2 aku risau dia jatuh. Tp si faiz rilek je ckp, anak lelaki kene la tough. Geram tau!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Rizziela..lapang ruang halaman rumah tu..senang anak2 nk main beskal.Klu dilepaskn kat luar pagar rumah...risau pulak klu tak ditgkkn?

Lily@MamaZaraZareef said...

wahh..masing2 ada basikal sndiri ye..meriahlah rumah mummy..=)

y@t said...

bdk2 kan bila dpt benda baru mmg excited... (^_^)

::NureeN:: said...

laju drg kayuh...
x pe main mlm2 pon janji dlm pagar umah :)