Karok jangan tak karuk


Memang dah jadi kebiasaan majlis kenduri kawin mesti ada seisi berkaraoke kan? so kat Penang ni pun tak dilepaskan peluang...

Cuma mummy aja yg x joint...bukan apa...takut hujan..dah la cuaca hari tu sangat baik.....tak nak lah merosakkan majlis orang plak kan

Oni memang pantang nampak ada karaoke....mesti nak joint.....suara pun memang sedap..so kasi layan ajer lah



Oni tengah menyanyi..masa ni mummy dengan Haziq tido kat rumah..tapi ada gak lah dengar suara oni....tapi malas nak keluar...Haziq tengah lena...karang kalau tinggal. ..nagis plak bujang sorang ni...bukan rumah dia kan..sure lah nanti mengamuk sakan...
DJ siap puji lagi suara oni...sedap


Maklong Haziq plak mengasah bakar...tak sangat...sedap gak suara maklong..maklong nyanyi lagu Bunga Bakawali dari Elyn Mazlyn...DJ siap rakam lagi..dia kata lengok suara mcm Elyn Mazlin...banggalah tu mak long kan?

Maklong ni kakak sulong mummy...mummy ada sorang ajer kakak...tapi maklong sorang ajer dok penang..yg lain semua stay kat kl....tengok tu..yg baju merah tu anak maklong yg no 2 tau...sibuk dok kacau mama dia nyanya


Ni plak pakcik Hasrol menyanyi...alah pakcik..kontrol-kontrol plak...bukannya tak biasa g karaoke dengan member...
Ni gara-gara cabar mencabar la ni..kalau tak jangan harap dia nak nyanyi kat depan orang


Paklong shafiq plak...aduh! lagu memang tak menahan..jiwang habis.....lagu bukan zaman dia plak tu...lupa dah tajuk dia...tp memang jiwang karat la
Suara Paklong Shafiq pun sedap....bolehlah kalau nak g uji bakat nanti yer paklong...SPM pun dah habis kan?


Pengantin pun tak melepaskan peluang menyumbangkan lagu...tp sayangnyer mummy tak dapat tengok & dengar sebab terlena dalam bilik...
Menurut mereka-mereka semua...sedap suara pengantin ni...wah! memang baguslah pengantin..masa mummy kawin dulu...ko requstlah mcm mana sekali pun...memang sampai ke subuh lah...jangan harap mummy nak nyanyi...tidak sekali-kali..malu seh!!

Tapi memang fun lah majlis ni..sebab semua orang pun sporting..setiap kali habis orang menyanyi...tepukan gemuruh la diaorang....dah macam kat konsert AF plak..happening




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***










3 comments:

Fieza79 said...

hamboi kenduri kawen dah mcm konsert dh ni...sporting nya suma...family yg berbakat nie...

Cute MuM said...

Tahniah menang Baby With Bottle GA..
sila bagi nama,alamat & no hp di entri ini..
http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2011/01/perhatian-kepada-pemenang-ga.html
Secepat mungkin yer.. TQ..

zura@iwan said...

betui2...skrg kalu mjlis pgntin ada karok kan..

ingt dl masa zura kawin kena pksa nyanyi..huhu..