Berjalan-jalan plak


Kenduri hari sabtu...so Ahad kita ambil lah kesempatan untuk berjalan-jalan..maklumlah..bukan selalu balik Penang kan? so kita round-round island la

Bestnya sebab Haziq dah besar & tau serba sedikit tentang persekitaran...syoklah bawa dia jalan-jalan

Tour Guide kita ialah tok su kitalah..so bergerak dalam 3 biji kereta....ramai lah gak...

Kita g kat Taman Botani Penang....nak berjalan tak larat...kita naik trem ajerlah...senang & cepat



Kami 1 family....yg kat depan tu saja ajer nak interframe.....Arisya & Balqis...anak buah mummy gak ni budak-budak 2 orang ni..Haziq muka masam ajer...panas kot
 
Kejap ajer kat Taman Botani....sebab kita nak bergerak plak ke Batu Feringgi...jom...kita tengok apa yg ada kat Batu Feringgi kali ni


 

***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

LYAfrina said...

syokkyerrr!!!

IDAZS said...

bestnya jalan-jalan :)

alyyani said...

setiap kali balik kedah lalu penang, tak berjalan mcm awak ni :)

Fieza79 said...

best nya berjalan sguh...taman botani...hehe pesal cm tk penah g nie..hehe

zura@iwan said...

jln2 penang rupanya...idak leh jumpa ek..hehe

Elyn said...

lama tul tak pi penang... plan cuti2 mesia musti mau lepak penang!!

~HaiRiZaN~ said...

napa haziq masam ni.. mummy puk ke? cian haziq.. meh auntie pujuk..

Jiey^Mien said...

bila la dapat nak cuti2 Mesia nih..