Makan Time

Mummy ada masalah betul dengan pemakanan Haziq Irsyad ni

Memang Haziq sekarang tak nak makan langsung..tengok nasi macam tengok ubat ..tengok ubat macam tengok mercun..takut bukan main lagi dia...


Seharian kadang-kadang Haziq tak nak makan tau...Oni pun dah surrender dengan  Haziq..bagi ajer apa yg dia nak

Tapi mummy perasan,, Haziq memang suka makan mee, bihun, lakso or keow taw ajer...so..bila cuti-cuti memang mummy akan goreng bihun or keow taw...kadang-kadang buat sup terus

Bukan apa..itu ajer yg Haziq layan..yg lain-lain tak mau makan pun..

Biskut sekeping pun susah nak habis...macam mana nak berisi?

Ada petua tak nak bagi anak selera makan?

Appeton dah bagi..tapi x jalan..multivitamin kat klinik pun dah bagi..still gak tak jalan..

Any idea?








***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Ain said...

k.ziela, akak dh kasi haziq ubat cacing? ahnaf hr tu camtu gak.. lgsg x nak makan kecuali susu. Lepas bg ubat cacing, alhamdulillah, berselera balik...

nur salihah nordin said...

x tahu lah kak ziela, anak chumel mmg kuat mkn..pantang nampak ape yg kite pegang, confirm nk...try lah bg die mkn mase haziq tgh leka..cth, haziq tgh tgk tv ker??suapkan lah sesuatu...