Contest Birthday Khalis










Muhammad Haziq Irsyad B  Hamzarizal
Umur  :  1  Tahun (Waktu kejadian)



Nak  Tag :

1. Intan
2.  Ekim
3.  Izan

 #  Jangan lupa joint  contest ni  yer  kawan-kawan




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

6 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

good luck ye haziq..

Whitey Mommy said...

comel betul kalau boy pakai tshirt cam ni... saya ni suka sangat kalau Khalis pakai baju putih... semua baju dia dah putih dah... hehe
gud luck ya sis...

Anonymous said...

Gud Luck Haziq... emm mcm mana nak join ni ezry belum lagi pernah sambut besday ..huhuhuhhu

Anonymous said...

Gud Luck Haziq... emm mcm mana nak join ni ezry belum lagi pernah sambut besday ..huhuhuhhu

Rizziela said...

Anti..
Tak semestinya dah sambut bestday baru boleh joint contest ni. dalam tu nak gambar bb pakai baju putih ajer....x kisah gambar kat mana....janji wearing white shirt. Jomlah joint

~HaiRiZaN~ said...

alamak.. tibe2 de nama saya ni.. tkjut saya.. hehehe.. jap nak cr de x baju wrna pth? klo puth de cork wrna2 ok ke?