Bila daddy keje malam


Daddy Haziq bukan keje shift tau.....tapi sebulan sekali tetap kena keja malam gak...

Dulu setiap kali daddy keje malam..mummy & Haziq mesti g tumpang tido rumah tok mummy or rumah oni..tapi sekarang dah tak lagi coz kiri kanan rumah kita dah ada jiran..so tak lah takut sangat...

Malam ni pun sama..kita kat rumah ajer berdua..

Layan-layan Haziq main basikal...tengok tv..main-main sampai Haziq dah penat...baru bawa naik atas...terlentok Haziq tido..penat sangat main basikal kot..


Nyenyak betul Haziq tido...sementara mata mummy masih segar...mummy online FB ajerlah..sampai dah letih baru mummy tido....selamat dah satu malam...







Aksi budak yg kenal tinggal dengan mummy ajer....boleh dah Haziq naik basikal ni..kalau tak dia pandai nak naik...sekarang dah boleh ke depan ke belakang dah...laju ajer..tapi tolak dengan kaki ajerlah..kayuh belum pandai lagi

Dah ada basikal..tengok tv pun dok atas basikal tau..x mau dah dok atas sofa..x syok kot..







***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

zura@iwan said...

naseb baik haziq ada bleh buat teman kan...tp boring gk hb x de...tmpt kita bmanja x de...hehe

INTANKUTERPILIH said...

kudus jer tgk anak tido kan...tenang jer..

mrs_zura said...

huhu...sekali sebulan ye? kami nie hubby keje gov 8.30-5.30 tp xpenah blk ms ptg..mesti mlm baru blk..kiranya kalu hubby lik awal mcm terasa lain...anak still tdo dia dh gi keje..anak dh tdo dia baru blk..