Berjalan Sakan



Tahun ni memang beraya sakanlah kita satu family....

Ke Kedah ajer dah 2x....memang bestlah...
1st g Kedah ~ Sg Petani dengan family belah tok wan..kali kita g lagi dengan toksu & nenek belah tok mummy....beraya sakan kan?





Haziq memang suka ajer kalau dapat berjalan...tambah-tambah lagi berjalan kawasan kampung kan.....lagilah Haziq suka..

Cuaca amatlah panas....terik betul..
Orang dok layan bersembang..Haziq dok layan kambing & chicken kat luar...siap ajuk-ajuk lagi..memang jakun lah teruna aku ni...

Maklumlah..kat Cheras & Kajang tak ada semua tu..yg ada cat & dog ajer..tu yg jakun habis tu bila dapat tengok semua binatang tu...



Kepanasan...siap buka baju lagi Haziq Irsyad..ingatkan nak mandikan dulu..tapi bila diaorang kata nak gerak g umah lain plak...tukar plan...kita mandi kat rumah seterusnya la..

Depan pintu ni ada kandang kambing tau..tu yg Haziq tak bergerak-gerak dari pintu tu..dok heran tengok kambing tu....


Syok betul dok kampung kan? semua pokok pun boleh tanam..

Ni pokok limau tau....besar giler buahnya..mummy pun macam jakun kan? pelik ajer Haziq tengok mummy dia...betul ke mummy aku ni? Daddy layankan ajer ..hihi bukan selalu mummy buat perangai kurang sopan ni kan?


Bergambar dengan kambing..

Jadilah kan ...dari tak ada langsung ....kandang kambing pun bolehlah...asalkan ada kenangan Haziq bergambar dengan kambing tanpa baju...
Baju punyalah banyak mummy beli..boleh plak beraya tanpa baju anak sorang ni...hatta...kata panas kan? Lagipun anak bujang ..tak per..anak perempuan tu kurang manis sikitlah kan..






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Mummy_nad said...

amboi saka berjalan kak
selamat hari raya...maaf zahir batin

~HaiRiZaN~ said...

e.. cuklah.. xbau wangi ke tu kak.. hehehe