Semua anak daddy..mana anak mummy ni???


Semua sedia maklum yg Haziq Irsyad memang anak daddy...apa apa sikit semuanya cari daddy...mummy cuma untuk minum susu ajer...sedih tau


Kalau orang tanya pun....anak sapa? "Anak Rizal" so mana anak mummy?



Yang ni twin 1 pertama mummy..


Muhammad Harith Iffat.....awal awal lagi daddy dah kata anak daddy...baju pun love daddy...so mana anak mummy? mungkin twin 2 kot kan? jom kita tengok twin 2 plak



Ni 2nd twin.....


Orang kata muka mummy...sangat manja pun macam mummy.....daddy kata anak mummy coz suka nagis macam mummy...tapi tak nafikan...Muhammad Hafiey Izzat memang manja dan kalau boleh nak berkepit ajer dengan mummy...tapi naper Love Daddy gak? So mana love mummy ni?





Tengok tu gaya twin main badminton....


Jangan tanya mana sarung tangan/kaki diaorang....memang x lekat...coz kecik sangat...dah letak berulang kali pun...tetap tertanggal...last sekali..mummy bedung ajer...x payah pakai sarung tangan/kaki...senang





Memang suka lah twin kalau dapat lepas macam ni..tapi tak lama..sejuk la sayang mummy....




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

MaMa_AdHa said...

comel...
Memang tak lekat. Twin umi masa umur dah nak dekat habis pantang pakai sekejap je.. Tapi mitten akak boleh bg pakai tapi lipat sikit insyallah tak jatuh...