My cute twin


Jom kita tengok si twin saya nak? dah semakin besar dah sekarang ni...hari ni dah masuk 17 hari dah twin lahir k e dunia


Adik dengan Abang terlentuk tido...abang memang kuat tido berbanding dengan adik.....cute ajer bila tengok diaorang tido



Ni tengah bedung..masa untuk mandi...tapi sebab air belum panas lagi...kita kasi balut dulu ..kalau tak nanti kesejukkan plak anak anak mummy...maklumlah..budak budak prem kan tak t ahan sejuk sangat



Buka bedung utk buka baju nak mandi

tergolek dua dua beradik ni

Adik memang manja dengan abang..asyik nak mengendeng ajer kat abang...daddy panggil adik Hafiey adik manja...abang Harith abang macho....abang sentiasa relaks ajer...cool ajer..nagis pun kalau perut lapar dengan pampers basah..lain lain abang bantai tido ajer


Tengok aba ng..relaks ajer...layan perasaan sendiri..tunggu tok mummy nak bagi mandi...selalunya adik yg mandi dulu


Adik yg dah t erlena...sedap lepas m andi...perut pun dah kenyang...baru s elesa nak tido kan dik? geram ajer mummy tengok..macam nak gigit gigit a jer ...

Kalau ikut hati memang nak gigit..tapi kesian plak tengok tak a da isi...tahan ajer..bau baby pun best..wangi ajer walaupun belum mandi...mesti bila twin dah besar nanti mummy akan rindu saat saat mcm ni....

Sekarang ni kena gunakan masa y g ada sebaik mungkin..sebab lepas ni mummy kena berhenti lama untuk dapat new baby...






***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

9 comments:

cik dah said...

olo olo comeynyer baby kembar.....slmt berpantang....

Yaati Nor said...

seronoknya..mereka BF ke?..dorang tak pakai sarung tangan dgn stokin ke?..tahniah kak ziela..suka la tengok kembar nie..akak ada keturunan kembar yek?

kew_chop said...

tahniah dear.. sweet sgt tengok kembar ni.. suka sgt, comel yg amat..
selamat berpantang yea (^o^)

Ziela said...

Che Dah,
Terima kasih

Yaati,
akak memang ada keturunan kembar.....
x pakai...kalau pakai asyik tercabut...diaorang kecik sangat..dlm gambar nampak gak besar...tp k alau real...kecik ajer orangnyer

Kew Chop...tq's

mummysabrina said...

muka abg haziq la...hihihi comel2...minggu ni insyaallah mau tgk twins...nnt am cl akak eh...

mummy_ayu said...

ala2..sweetnya...tomei je dua2...
selamat berpantang..rehat ker..take care!! nanti dtg jengah lagi kat sini..nak tgk ragam kembar nie..

zura_habib said...

sy mmg impikan anak sy kembar..belah my hubby,atuk,pakcik n sepupu dia kembar...agak2 ada harapan x? senang kuar sekali gus...ibu leh rilex xyah membuncit dh...

~HaiRiZaN~ said...

comel nye bby twin.. semoga cepat besar dan jgn nakal2.. kene bagi mummy rehat tau.. heheh

Zaleha bt Mohd Hasan said...

Tahniah dapat baby twin.... comel sangat la baby.... geram tgknya...
pandai la si abg jaga adik ye....