8 bulan @ HUKM







Ni mummy dah masuk wad hari ke 4 dah ni....bosannyer......tapi sempat gak suruh daddy snap gambar lattes mummy pregnant before deliver....


















Nampak besar tak perut mummy...masa ni masa daddy baru sampai...saja nak ambil gambar kenangan sewaktu pregnant..maklumlah masa abang Haziq dulu memang mummy tak berminat langsung nak ambil gambar..mcm malas a jer...rasa macam muka mummy tak ada seri a jer....tapi kali ni suka plak bergambar

Masih boleh lagi tersenyum sebab masa ni tak sakit lagi...cuma babies a syik mengeras ajer kat dalam...tapi mummy masih boleh bertahan









***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Huda said...

oh oh..bile duenye? all the best k!

Fieza79 said...

tgu masa je ke...twin mmg kena melahir kan awal dr due ekk...moga selamat semua nya ye...tumpang gembira...