Bila dah ramai


Sejak kepulangan twin kat rumah kita...memang rumah kita sentiasa dikunjungi orang..meriah sangat rasanya....


Minggu pertama Haziq dirumah....tok cik & the geng datang dari Penang...Tok cik tu kembar..tapi pasangan kembar tok cik meninggal masa kecik....tok cik ada anak kembar gak..kembar lelaki...sekarang dah 17 tahun dah....diaorang pun datang nak tengok Harith & Hafiey



Yang Baju merah tu lah Amir....kembarnya Amin tak ada plak dalam gambar n i....diaorang pun kembar tak seiras....yg dok depan twin tu maksu Izati...suka sangat kat abg Haziq....cuba cari..mana abang Haziq?


Abang Haziq kalau orang d atang rumah r amai...dia memang s uka lah....tak ingat dah kat mummy daddy...mencelah orang ajer kejenya..tambahan plak ...semua orang dok melayan dia..memang sukalah dia





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

♥MiZz-siHa♥ said...

tahniah...dah slamt dpt twin yea..comel..

alyyani said...

semua teruja nak tgk twin. tahniah sbb dah ada 3 hero yg comel :)