Selfie la plak kita


Aktiviti bila bosan dalam kereta

Maklumlah..berjalan jauh..dari Penang ke Alor Star, kedah..

Bila bosan jadi mcm ni lah .... nak tido x blh..nanti habis berserabut plak kan tudung2 mummy..

Selfie dengan Hafiey

Budak ni memang x mau dok belakang..nak atas riba mummy ajer..jenuh tahan sakit pinggang & peha...

Berat dah 14kg tu...

Orang suruh senyum..dia sibuk nak buat mulut..siap keluarkan lidah lagi

Harith pun nak joint gak..

Handsome sangat ke tu keluarkan lidah..

Nampak kat situ mummy yg over kan?

Tengok tu lg..orang suruh senyumlah

Harith dah ok..Hafiey plak buat muncung

kembar ni memang tau

Harith dah handsome..Hafiey nak tunjuk apa dalam mulut tu?

Haziq plak dok sibuk kat belakang...dok main dengan Irdina..

mana mana g ..memang Irdina nak naik kereta dengan ngah ajer..x mau dah naik dengan abah or maksu..sebab boring kot..dalam kereta tu x ada kawan..kete ngah ada Haziq dgn twin



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

eynda said...

Masa anak2 kecik dulu cam tu la... nak beriba... lenguh kan hehe... nanti anak2 dah besar ok la :-)

lieyalatif said...

nampak keriuhan dlm kete tu...tu yg seronok tu kan....adoi nak riba lame2 tu buat lenguh kaki tuh....

NzA said...

Alolo sweetnyaaaa.

Sayangku Zie said...

seronok bila berselfie ni.. terutama dgn anak2

Sayangku Zie said...

seronok bila berselfie ni.. terutama dgn anak2

MummyKD's said...

amboiii!!hero sumenye!!

ida said...

In my case...tak bleh riba sorang...nanti jealous...so kena laaa gilir2...terpaksa i berlakon sakit kaki ..siap buat nangis2 sket..so dorang tak rengek la nak duk riba...hehhee..

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololooo..hihiih.