Ragam si kembar bila dengan mummy


Sejak dah besar ni senang nak bawa 3 hero ni berjalan..tapi kena lebih extra carefull ajerlah..bukan apa...diaorang suka berlari...takut ada yg terlepas pandan

Ni minggu daddy keje petang...bosannya kalau weekend x g memana... so mummy aja 3 hero g Tesco ajer... budak2 ni kalau dengar nak jalan ajer..memang lah suka sangat

3 H kena kurung dalam troli.. memang x sanggup nak biarkan diaorang berjalan sendiri diri..takut x perasan hilang plak nanti

Paling parah kalau ada yg tarik tangat..ohh tidak

Tengok tu..mana lagi sorang?

Adik memang merenggek nak duduk depan ajer...Harith terpaksa rela dok belakang..tapi mana abang Haziq ni?

Tengok tu?

Suka usik usik mummy kan?

Peace you mummy

Happy la sebab nak ajak beli mainan

Handsomenya depa

Tu abg Haziq kat tengah2..duduk kat situ sebab merajuk..

Nak keluar..mummy tak bagi..nanti kalau sorang yg keluar..mesti yg lain lain nak ikut sama

Pujuk pujuk pun x mau gak

Merajuk lagi..

Adik pujuk pun x mau gak

Harith dalam cubaan nak kiss adik

Adik jual mahal :D

Cubaan lagi..

Handsome la Harith ni

Senyum ajer adik x mau di kiss

Abg terperosok kat bawah tu

Dapat gak..walaupun adik muka masam

Jeling marah nampak dik?

Abg Haziq yg baru nak ok

Memang emosi kena stabil  baru boleh bawa diaorang berjalan..kalau tak..memang x blh

Mau jadi singga kat luar :D



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

Kisah Si Dairy said...

baiknya duduk dalam tu jer..senang la mummy nak cari barang kan..

Kakzakie said...

Mummy yg alert... daripada timbul masalah nak mencari mereka ke sana-sini baik masuk semua dlm trolley...

Aty_Fared said...

saya yang sorang lagikan susah nak di kawal.. berlari macam hapa.. ni kan pulak 3 orang eh.. :) pahaaaamm sangat.. heheh.. tapi macam ok jer memasaing nak dok dalam trolley tu.. anak saya tak nak dok dalam tu.. ngamuk2 nak kuar... gggrrrr...

aizamia3 said...

Kalau saya pun saya akan buat macam tu.. memang dak Adik rimas tapi itu lebih baik dari biar dia berjalan sendiri sebab dia suka buat haluan sendiri.. huhuhu..

Mama Ezry said...

Cayalah mummy bole bawak 3-3 sekali mmg salute la... tp kena hati juge skang ni mcm2 hal...

Myra Jay said...

Nampak lebih mesra bila kena 'kurung' dalam troley tu..

Muka pasrah jek..hehee

dalila said...

akak pun masukkan anak dlm troly ja... senang ..he

Amanda Suria said...

kalau x beritahu memang orang ingat bukan kembar kan...memang mereka x seiras la Ziela...sorang dapat muka mommy kot...sorang lagi ikut muka daddy...erk?