Bunga Api dari KL


Agak carca marba sikit..x ikut turn pun

X perlah..kita update mana yg sempat dulu yer

Ni masa malam raya ke 2.. main bunga api kat rumah Tok Cik.. Kat mengkuang titi

Bunga api sponser by PakNgah dari Cheras...di jaga Oleh Pakcik dari Cheras gak :D

Pakcik dok ajar Hafiey main bunga APi..

Hafiey mana tau takut dah sekarang ni..kalau dulu dulu jangan harap nak main..takut sangat...sekarang dah besar sikit..baru 3 tahun aja pun..dah start berani..suka bukan main

Tengok tu...suka tengok api tu

Ni lagi meriah

Pandai pakngah belikan bunga Api..bunga api ni mahal sikit rasanya..

Tak bahaya mcm yg biasa2 tu..yg biasa2 tu kejap aja terbakar..lepas tu senang kena tangan..yg ni panjang...hulur ke atas...bunga api pun cantik...sesuailah dengan depan budak2 kan..tapi still kena ada orang dewasa yg jagakan..

Keadaan diaorang

Kena turn by turn..
Masa ni pakcik sorang ajer jaga depa..

Lepas tu baru mummy & Cu Izzati tolong..baru boleh main sekali 3 orang

Haziq dengan Harith plak

Harith paling teruja

Tengok Haziq...ada gaya tak?

Tinggi sangat tu tembak bunga api

Maksu izzati dengan Dina plak..

Suka Dina

Hafiey menggelat...asyik dia ajer yg dapat main

Balqis & Harith tunggu turn..

Harith tu merajuk..dia nak main lagi

Nah..sekali 4 terus jalanl

Dah habis ke tu?

Eh..Hafiey punya ada lagi sikit

Habis dah

Masing masing nagis suruh pakcik g beli lagi

Manalah pakcik nak tau beli kat mana..bukan tempat dia anak oii!!

Lagipun dah raya ke 2 ada ke lagi orang jual bunga api?

Thank Pakngah bagi bunga api kat 3H..seronok diaorang main dengan cousin2 diaorang



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

7 comments:

Rai Ourkizuna said...

dulu masa kecik kecik lepas main bunga api yg panjang tu kami main pedang pedang..hahaha

Kakzakie said...

Pengsan Pak Ngah nak cari lagi sayang oii! mana ada jual lagi raya-raya semua kedai tutup hihi...

NzA said...

bagusnya pakcik rajin melayan ank2 saudara...

azizah :) said...

bestnya main bunga api

CikLily Putih said...

lama betul tak main bunga api la..

Aty_Fared said...

seronok gak main bunga api reramai ni kan..:) anak kite penakut ngan bunga api.. tak yah kate mercun..tu yang pop pop tu pon lintang pukang lari masuk umah.. huhu

Khai♥Rin : anies said...

rajin pak ngah melayan ye