Bila dah bosan tunggu mummy lama sangat


Kejadian ini berlaku sewaktu anak3 with daddy tunggu mummy

Waktu ni mummy ada keje sikit..so terpaksa tinggalkan anak anak dengan dd

sebab waktu pagi..so daddy bawa g breakfast dulu...budak2 ni memang suka kalau dapat telur 1/2 masak...

Aksi sebelum makanan sampai

Cuba teka sapa yg tudung muka tu?

Harith tu nampak sangat baru keluarkan kepala..serabai ajer rambutnya

INi sapa?

Dah macam apa diaorang buat baju tu

Dah sorang jadi hantu..sorang buat2 takut

Semua orang pakat tengok ajer kata daddy..

tapi..3H ada kisah?

Tengok tu...

Bila dah sampai telur...

Masing2 behave dah..makan dulu yer

kalau makan dengan daddy..kat baju tu mesti ada bip... 

Daddy x nak baju anak2 kotor..kalau dengan mummy ...bantai ajer.. kotor kita salin baju lain..dlm beg memang sentiasa spare baju extra..

Perut dah kenyang..senang hati

Sesuka hati ajer berlari..nasib baik pagi2 orang belum ramai..

Tengok tu..jenuh nak kejar tu
Mana mummy ni..lambatnya kata Hafiey

Dialah paling bising bila tak nampak mummy

Kalau boleh nak melekat ajer dengan mummy si manja ni

Daddy pujuk2 bawa g tengok mainan

Dah semua nak mainan..bawa lari plak..

Ajak bergambar plak

Tenok masing masing punya perangai..

Mcm tak pernah tengok ajer gayanya..padahal dah selalu pun kan

Tapi biasalah kan..ragam anak2 kan


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

7 comments:

Rai Ourkizuna said...

hehehe.. comel makan nak jugak diorang ber bip tu.. anak2 saya habis dibuangnya..

Nafira usof said...

semua sedondon jer bajunye.
macam kembar 3 pulak.. hehehe

::NureeN:: said...

suka tgk sedondon 3 bradik...
drg x gaduh2 kan... :)

AMIIZAA said...

hehheheheh comelll sgt....

Aty_Fared said...

heheh.. apak nya jaga..cegitu lah yer.. :)

Ibu Ayra said...

ku lihat hijau...sedondon...comey ;-)

Amanda Suria said...

Semua sedondon dan semua lelaki...gang daddy la ni kan....untung ziela ada anak lekaki ramai...