Muhammad Danny Rayqal


Memperkenalkan cucu ke 13 tok mi & tok wan

Cucu lelaki yang ke 6 dalam keluarga kami

Lahirnya kecik ajer...x sampai 1kg pun..

Duduk kejap dalam NICU tu..sama macam abangnya dulu

Halusnya....sampai ngah nak pegang pun takut dulu

Danny terkini.

Tengok tu..dah bam bam dah

Muka nak iras abang Danish gak tu..tp ada gak muka mama sikit kat situ

Danny dengan wan...

Baju abang Haziq tu...cute ajer dia pakai

Pandai dah kenal orang..

Memilih nak kat sapa ...nak kena la tu

Tunggulah nanti ngah g sana..ngah gigit Danny

Tengok muka tu

Eksyen budak kecik ni

Raya belum jumpa lagi

Nanti ngah singgah umah Danny yer



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

8 comments:

Kakzakie said...

Oh... lahir premature ye Zie. Tapi betul kadang yg premature baby bila masuk 3-4 bulan dah sama macam baby biasa. Montel macam ini siapa tahu masa baru lahir tak sampai 1kg..

::NureeN:: said...

geram kat pipi dia.. ;)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Akak pun rasa nak geget jer pipi montel Danny tu.. bam bam geram tengok..

syawalsimpsons said...

bam bam ni...cumil

Fiza Rahman said...

Comelnya.

Amanda Suria said...

Comelnya danny....cukur bantal eh.....psst...kita nk pi bercuti ni....perak+ kedah+perlis+langkawi.....yeayyy...nk amik gambar jelapang padi.....x sabar nk pi 12hb

NzA said...

Comelnya....moga membesar dgn sihat.

izan mama mia said...

Assalamualaikum..
comeynyew dier...