Batu Feringhi, Penang, Raya 2014

Dah macam jadi tradisi plak...lepas raya mesti nak kelaut.. Ke Batu Ferighi ajerlah..

3 biji kereta aja yg pergi..

Dina & Hafiey main pasir..bukan main lagi..

Feiling2 mcm anak orang putih ajer

Harith takut ombak..byk main kat atas ajer

Kalau daddy turun baru diaorang ikut sama..kalau tak ..main pasir ajer

Panas nyer...aduhai..x tertahan rasanya

Tengok tu

Hafiey nak tangkap ombak..agak2 dapat tak?

Nak tanam diri sendiri plak

Harith baru nak joint..itu pun sebab mummy ada

Kalau tak asyik lari naik atas ajer

Masa ni kebetulan air pasang..jenuh budak2 ni nak lari ke atas

Ombak pun kuat gak..terjerit2 mummy kat atas tgk anak2 kena tarik ombak

Yang daddy selamber ajer..tak risau langsgung...geram plak tengok

Adik kakak tak dapat dipisahkan



Muka macam anak Palestin..gaya mcm anak mat saleh

Nampak dah besar dah adik ni tau...tengok kaki tu

Feeling betul dia

Kakak kacau adik ek?



Sama sama nak legamkan kulit

Yang adik tu ok lagi..si kakak tu bukan ke dah gelap ker?

Mummy langsung x mandi air laut...x lalu lahl.nak basah2 nanti..malas nak salin sebenarnya

Nsib baik toknjang & mak su, maklong..pakcik..daddy mandi sama..kalau tak..memang x lepas la anak2 nak mandi laut..takut sangat tengok ombak


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Dkna Abza said...

tak jem ker raya2 ni ke laut?

safurara said...

wahhh bestnya.siap baring2 lg.hehehehe

Rai Ourkizuna said...

memang feeling santai habis tu.. hehe

NzA said...

Seronoknya tgk kanak2 rebina lepak2 atas pasir

Amanda Suria said...

Best bila anak2 feeling best....seronok bila anak2 happy...kan?