Kasih Abang untuk adik adik


 
Alhamdullilah..Haziq memang ada ciri ciri seorang abang yg baik dan boleh diharapkan..
 
Semoga terus berkekalan
 
Kejadian sewaktu kami sibuk berpasar ramadhan kat Saujana Impian...
 
Staller babby tak bawa..bawa plak buggy abang..so yg sebenarnya Harith tido..malas nak dokong..tu yg masukkan dlm buggy tu..
 
Tapi bila Hafiey tak larat jalan..dia pun sama minta nak naik....daddy kata tak muat..tapi mummy degil..angkat ajer anak masuk...walaupun sempit sikit...Harith tak marah..so kira oklah..dia pun kesian dengan adik kot
 

Tengok tu..berimpit dlm tu...
Kebetulan...selipar Harith dlm kereta..tak kan nak suruh dia berjalan tak pakai kasut..so duduklah dlm tu dengan adik yer..
 
Adik adik tengok abang minum air..dahaga sangat kata Haziq..panas lagi waktu tu
 
Kesian adik dok tengok dia minum air...disuakan air ke bibir adik...adoila anak..sungguh tacing sekali mummy
 
Kejap Hafiey..tukar plak Harith..sambung Haziq..sampai habis air satu cup tu
 
Bagus betul abang Haziq
 

Walaupun sambil berjalan...tetap bagi adik minum...yg daddy plak tak perasan anak tengah minum...tolak gak buggy tu..nasib baik tolak slow ajer..x lah teruk sangat keadaan tu...haziq sambil jalan..sambil pegang air adik..takut tumpah..
 
 
 

***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

11 comments:

Myra Jay said...

Abg yang penyayang ;D

Qhaifa Nur said...

moga jadi abang yang penyayang juga..

Lyn Yusoff said...

baiknya abg :)

ammi said...

alololo baiknya abang, tak gaduh2 ker boys ni?

Dzil Khadeeja said...

intim angat nie..comel je abg dah boleh jaga adik2.. =')

AnneRaini said...

bagusnye abg...jgn buli adik tau.

Rizziela said...

Alhamdullilah...Abg saying adik2

Amni...gaduh gak...tp jaranglah

Cute Mum said...

bagusnya diorang..
heheh.. samalah macam sara & dania kongsi stroller..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Rizziela.mmg ciri2 abg yg prihatin & sygkn adik2nya.Alhamdulilahhhh

Lily@MamaZaraZareef said...

sweetnya bg haziq..pndai layan adik2 minum air ye..gud boy..=)

Che Rosliza Che Mat said...

semua boy ke...baik abang..