Bill astro yg sangat besttttt


Di sebabkan ada masalah tertentu... terpaksa aktivatekan semula account astro kami
 
Memang rezeki ramadhan kot... selama ni surat2 dari astro tak pernah pun buka..sebab tau memang ada outstanding yg belum dibayar..bukan tak mau bayar..tapi nak call astro susah sangat..lagi pun bukan banyak mana kan
 
 

 
Semalam bila dah terdesak nak tengok tv...terus ambil ajer surat yg dlm post box tu... buka2 ajer..aik...biar betul...
 
Astro bagi discount utk penyambungan semula....Outstanding kami RM127.95 tu hanya perlu bayar RM20 utk reconnection...wah! best ni
 
Terus capai telephone ....terus call Tanya...memang betul promotion tu...apa lagi terus minta dia sambungkan and terus bayar bill... RM20 ajer kot..next time x payah bayar lagi..then dapat lagi discount...wah wah wah..kayalah ko makjemah..
 
 
 

***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

mamashikin said...

sy pun jenis tak tgk bil..kadang2 terpotong jugak astro kat umah...ye la main bayar jer..astro ni baki rm10 pun berkira..kena bayar jugak...hehe

izan mama mia said...

akak pun dapat offer nih

Myra Jay said...

Hheeee, astro nak tarik pelanggan la tu..

Macam member MJ, dia call Astro untuk penyambungan, ok la diorang pasang. Las2 dia perasan sbnrnya dia nak chanel katun, so mntak tukar chanel.. Call balik astro xsampai 5min terus kena caj penalty RM20

Che Rosliza Che Mat said...

kat rumah nie pun...astro dah tutup..sebab pakai skybox...tapi sekrg skybox buat hal...huhuhu..nampaknya activekan balik astro...