Sampai merah bibirnya


Budak tengah tak sihat....

Badan tak panas sangat..tapi bibir merah menyala...tak tau naper....mummy tak salin pun baju tido ...coz tak mau Haziq panas badan....

Nasib baik lena ajer tidonya...takut gak kalau x boleh lena


Sedihnya tengok anak mcm ni...

Haziq kalau tido memang suka tak berbantal tau..tp sekarang ni nak bantal peluk ajer..bantal tido dibuat bantal peluk....

Kurusnya dia... 
Sian tengok dia....
Kalau sebelum ni nak tido ajer mesti cari mummy..tapi sekarang dah tak kisah..mungkin sebab dah tau adik ada kat dalam kot..dia tido sorang-sorang ajer...

Sedih kadang-kadang mcm ni..terpaksa berpisah tido dengan anak..belum lagi suruh Haziq tido bilik sendiri ni..mcm manalah rupanya nanti kan?



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

jaja said...

cepat sembuh ye sayang...dia tau ada adik tu yg belajar independant tu...gud boy...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Semoga haziq cepat sembuh yer...panas dlm badan...sbb tue bibirnya merah!syian dia....

Mentari Muncul Lagi said...

ciannye Haziq.. ziela cuba bg haziq minum air bali... awak beli bali pastu masak sendiri kt umah dah suam2 kuku bg dia minum insyaallah panas badan kuar..

y@t said...

mgkn haziq x ckup air kak....k.zila kasi die minum air suam byk lar...yat pun klu x ckup air sure bibir merah je...hubby kompom bising x minum air suam..hehhehe..try kak..