5 Bulan!!

Gambar yg diambil oleh photographer saya.....

Haziq ambil gambar babies ni....masa ni mummy baru balik dari keje tau...dia snap betul-betul tang perut...pandai kan?



Besar tak?

Ada yg kata besar..ada yg kata kecik..tp yg pasti mummy rasa semakin berat & sakit belakang..yerlah..nak bawa ke hulu ke hilir kan..tapi sekarang dah syok...sebab mummy dah boleh rasa pergerakan babies dalam ni...

Kadang kala terasa geli geli ajer bila dua-dua gerak serentak....macam nak pegang-pegang ajer diaorang kat dalam ni..tapi sakit gak bila diaorang dok menendang kat bahagian operate tu...pedih & sengal ajer rasanya

Macam manalah rupanya nanti kalau mummy dah masuk 8 bulan nanti kan? sure macam bawa guni beras kan? perut besar..boleh datang keje lagi ker waktu tu?

Macam manalah nak berasak-asak dengan orang ramai dok berebut LRT & Monorel tu nanti kan? tak dapat nak bayangkan lah sekarang ni




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***


3 comments:

aiDieNa said...

Wah.. awk pregnant kembar eak.. bestnyerr.. semoga segalanya berjalan lancar.. :)

✿ etiey erywan ✿ ©™ said...

besar jugak la

Seorang Isteri @ Ibu Yg Kiub said...

WAh!! mengandung kembar..bestnya..camna nak gandung kembar erk???Ada keturunan kembar ker??(Salam Kenal)