Buai laju laju..sampai pucuk atap......


Kalau angin elok...tak payah nak bawa g taman...tapi kena angin tak elok..dipaksanya mummy bawa g taman depan rumah oni..nak buai katanya....

Memang suka betul Haziq main buai..macam budak besar ajer gayanya...padahal awak tu baru ajer masuk 2 tahun tau

 
Tengok tu...kita plak yg risau dia macam nak jatuh....bukan bagi kita pegang pun...suruh lepas..nak ayun sendiri...kalau jatuh...sapa yg susah? Irsyad gak kan?



 
Ni pun puas dia enjutkan badan supaya buai tu bergoyang..mummy nak tolong tak bagi....so biarkan ajerlah



 
Sampai senget2 badan dok buat.....tak per..janji tak nagis...mummy nak cepat g keje..dia plak sibuk nak main..nampak gayanya..kena naik motorlah sampai office..nak naik lrt memang dah tak sempat dah ni

Siap nyanyi lagi tau...


Taman ni memang sunyi..yerlah..pagi-pagi mana ada budak-budak nak main melainkan Haziq sorang ajer...orang sibuk nak g sekolah..dia plak nak main kat padang....petang-petang oni tak bagi datang coz ramai abang-abang dok main bola..takut terkena Haziq ajer..maklumlah...budak comel sangat..




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***






3 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

ni mesti time naik buaian ti haziq nyani laju buaiku laju.. aku nak kawen nngan anak raja kan huhuhu..hehehe jgn marah guarau je

Amiizaa2001 said...

bijakknyaaa haziq :):)

Huda said...

comel..pandai dia :)