Ke Stadium kita yer


Kenapa datang stadium ni??

Mummy nak jogging..tapi anak anak nak main...so mana yg penting?

Anak anak la kot kan


Harith

Tapi sayangnya anak2 takut nak main bila orang ramai

memang pesen depa ni..kalau orang ramai..depa takut..jadi peraq orang utara kata

Masing2 takut kena tolak lah..tkt nak berebut la

kesudahannya...x main pun

Mana anak2 mummy ni?

Tu dia..dok tunggu turn nak panjat

Kesudahannya tak panjat gak

Si abang lagi takut dari si adik

Jom kita lumba lari ajerlah yer anak2

Haziq bersungguh betul nak lari..yerlah..nanti awak tu nak bersukan kan..

Eh! bersukan? bukan konsert ker?


Jauh nyer depa lari

Mummy ni pancit kot nak kejar depa...laju bebenor

So mummy ikut dari belakang ajer

Yerlah..dah lama x jogging...tiba2 nak berlari balik..memang x la kot

x larat 


3 comments:

Nafira usof said...

hehehehe.. kalo zura pon pancit. kesudahannye kerah suami kejar. hahahahaha

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

comel jek adik beradik tu lari sama2...hahaha..samelah kite..lame giler kot tak berlari mmg kompem pancit ni..>_<

nuyui a.k.a miss YUI said...

aktiviti riadah gituuu..