bila si bujang bersama


Dengan 4 hero kat rumah tu memang pening..

Macam macam ragam

Hafiey si manja

Muka baru lepas potong rambut

Ala ala ronaldo... kata cu la..

Tu yg muka ada perasan sikit kat situ..control handsome


Daddy kena buli dengan 3 hero

Tengah makan pun diaorang boleh main..nasib la yer daddy


Hero yg suka melawa

Pantang nak keluar..mesti ada cermin mata tu 

Buka pakai pun..letak kat dahi ajer pun...

Ni semua style pakcik dia la

Bila daddy work...

Jarang kami berjalan kalau dd kerja..so dok melepak kat rumah ajer

Tempat yg anak anak suka kat sini lah..bawah tangga

Dulu semua mainan dalam bilik kecik..tp dah keluarkan..

Letak bawah tangga aje untuk diaorang main...

Tu Harith dok melayan tab.. Hafiey dok mewarna..Haziq mana?

Malam raya Haji

Harith yg rajin nak tolong oni buat ketupat

Nampak tak hujung kaki dua tu

Satu kaki mummy..yg terjulur lebih tu kaki Hafiey

Budak ni tidur atas riba mummy sambil mummy balut ketupat...boleh gitu?

Nak buat lagu mana...dah nama pun anak bongsu ...memang manja la gayanya si hafiey ni


1 comment:

Kakzakie said...

Hidup lebih ceria dengan adanya mereka semua tu Zie..