Budak Merajuk

Budak manja ni memang kuat merajuk..sikit2 nak sentap...

Jom kita tengok dia sentap

Ni masa g makan kat mamak

Diaorang ni suka makan roti tisu..makan roti tisu cicah dengan susu..memang favourite diaorang la

Ni pun memang port kami lah kalau ke mamak ni...bilik berair cond dan mesti hujung

bukan apa..sebab senang budak2 nak main or bising..kalau kat luar tu ...asap rokok banyak sangat..sian budak2 ni dah la semput

Tu merajuk nampak...

Turun dari kerusi sebelah mummy g kat tepi tu..nak tunjuk yg dia merajuk

Sebab merajuk?

Sebab x dapat susu...

Dia nak susu depan dia..x mau share...dah la susu dpt 1 bekas ajer..

Dia dah sentap dulu...si abang plak x sabar nak makan tu

Sentap sampai badan melengkung kan dik..

Harith gelak ajer mummy nak ambil gambar adik merajuk

Sapa merajuk ...dia yg lapar kan Harith...jom kitam akan dulu




Tengok orang makan

Bukan apa..dia takut roti dia habis semua abang makan...

Handsome tak muka budak merajuk...

Yang tak tahan tu tangan..mcm orang solat ajer kan

Itu merajuk apa dik?


3 comments:

Sidratul Muntaha said...

alololo..comeynya
ada style dia majuk
kih kih kih
budak2 ni pun suke ke mamak mcm babah dia jugak
reason :
kalau dak ara suke milo ais yg amtop
klu aqil suke maggie goreng n roti canai kuah dhal sedap
kami?!
ehehhe... suka kopi nya yg kaw
tpi memilih jugak sbb due hygiene

Kakzakie said...

Inilah dikatakan budak belum matang Zie. Merajuk anak kecik ni tak lama mana pun. Kena pujuk sekejap aje cair...

Lynn Hamzah said...

hihihihi...comey dia merajuk...