Suasana bila perjalanan jauh


Bertolak lepas subuh...pastilah anak anak semua masih mengantuk lagi kan..semua bantai tido dalam kereta....

Naik plak alpard kan..memanglah harus bertolak ansur dengan ruang yg sangat luas tu

Kalau dah nama twin.. gaya tido pun nak sama....

Kembar tak seiras..tapi perangai.. ada gak yg sama...



Sian tengok terlentok ajer...mummy baringkan sorang sikit..mummy duduk sempit tak per...asalkan anak2 selesa

Abg Haziq kat depan sorang sorang...selesa la sikit

Nasib baik bawa toto dengan bantal & selimut.. lipat2 letak kat tempat letak kaki tu..then bolelah Harith baring dengan selesa.. kalau tak mau berebut nak tempat yg selesa nak tido...

Lepas ni nak kena cari bas plak la untuk anak anak selesa..



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Qhaifa Nur said...

bila dah mengantuk tak hirau semua tuh....tidur best yup

Nieyl said...

itu la kan..klu dah mengantok tuh..
dah x kisah dah tdo kat atas ape pun...:)

jom follow blog nieyl http://the-brides-boutique.blogspot.com/