Raya ke 3 kami


Raya ke 3 kami
 
Raya terakhir kami di kampong raya ke 3 la... Lepas tu kami balik ke KL...eh silap..perancangan kami nak singgah Melaka dulu..beraya rumah kawan kawan yg stay kat Melaka...then cari hotel and stay semalam dulu..then baru balik KL
 
 
 
Siap siap semua dah standby nak balik dah...sebelum balik..kita bergambar family dulu
 
Tapi masing masing muka tak mau senyum....adoilah anak2...Hafiey muka masam ajer tak mau bergambar...Harith sibuk nak tengok muka abang Haziq...abg Haziq peace mcm x ikals...semendang mata tak mau tengok camera....
 
Hasil dari Haziq..
 
Tapi si Harith memang tak sporting lagnsung...nak mencelah gak...baru mummy daddy nak posing posing...dia dah sibuk nak dekat mummy...marah bila daddy peluk mummy....jeles betullah boyfriend mummy ni
 
Bersama twin mummy.... Sukalah Harith bila daddy dukong...tak jeles dah... Hafiey plak control handsome.... seliper pun x pakai si bujang handsome ni
kami sekeluarga...masing2 action mcm pro model kan...tak mau tengok camera..
 
Alhamdullillah..sepanjang bulan puasa and raya... anak anak sihat...syukur sesangat..mummy risau kalau kalau anak3 diserang athma...
 
Kami lagi.... massa ni nah sibuk nak turun masing masing... tu yg masam ajer masing2
 
Mummy daddy ajer yg lelebih senyum...
 



Ok dah...jom kita masuk dalam kereta
 
Haziq buat peel tak mau pakai kasut raya...dia sorang kasut raya sampai 3 pasang..tapi tak mau pakai...sibuk gak dengan kasut Ben 10 dia tu...rosakkan gambar ajer tau anak bujang sorang ni
 
 
 

***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Cute Mum said...

cantiklah maju mummy die..
anak2 boy pon boleh gak nak bergambar sama..
selamat hari raya..