Pusing pusing bandar



Lepas balik dari rumah anti izan.. kami tak terus balik kampong...daddy bawa pusing pusing Bandar Segamat dulu...cari belt utk 3 hero dulu...saja saja bawa anak anak cari mainan diaorang pun sama
 
Haziq la paling happy bila dapat tau nak beli mainan...adik2 belum paham lagi..tp teruja la bila abang dok sebut mainan....paham paham aja

Sekarang dah jadi co pilot yg handsome ganti abg Haziq.. tak mau dok belakang dah sekarang ni
 
Bila mummy kata handsome..lagi la suka....
 
Suruh ambil gambar dia ajerlah ...memang handsome pun kan
 
Keadaan mummy beranak ramai.... yg dikendung..yg dipinpin.. Haziq gak terlepas ke belakang...sian dia...
 
Hujan kat luar tu... sebab tu anak anak bertopi.... bukan bersongkok... kira redha ajerlah kan..lagipun orang memang tak ramai...so tak ada yg perasan pun
 
Ini singgah makan dulu.. anak anak request nak makan keow taw goring... order 2 pinggan... adik adik kembar share 1 pinggan.... abang Haziq 1 pinggan..habis licin tau..
 
Siap request...tak mau cili tau...
 
 

Bersama 2 putera hati.... Harith dengan daddy....
 
Masa ni makanan belum sampai..tu yg muka mcm x berapa happy lagi
 
 


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Qhaifa Nur said...

3 hero yang comel..
semua nak mama...
seronok dapat pusing-pusing bandar...

Pen Biru said...

salam ziarah..follow sini..

izan mama mia said...

seba pink...comel anak beranak ni

Che Rosliza Che Mat said...

seronok dapat kembarkan...