Activiti Haziq bila berjalan

Kita orang memang jenis tak tau dok rumah..ada ajer tempat yg nak di tuju..Biasalah kan...

Tapi ramai yg kata...kalau ada dah ramai & masih kecik kecik lagi...kena duk rumah...takut anak anak menagis..tapi tidak pada kami..kami belasah ajer..janji tak dok lama lama dalam rumah..bosan


Suka Haziq bila dapat keluar....tapi kali ni keluar tanpa dirancang..tu yg Haziq pakai baju dok rumah ajer...sebenarnya dari rumah Oni ni..tu yg x bersiap sangat...

Sibuk sungguh budak handsome ni..dah macam ketua waitress plak..ke hulu ke hilir dok mengecheck meja & kerusi..mulut dia ajer yg riuh rendah..nasib baik orang tak berapa ramai kat Jusco Mahkota Cheras..kalau tak..buat malu mummy daddy ajer

Tengok tu budak kurus kering ni...berjalan sakan dia...

Langsung x heran kat orang tau budak ni...buat selamba dia ajer....

Haziq kalau berjalan...mana tau dok diam...berjalan sakan




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Ietams said...

dia tinjau kawasan dulu & stretchingkan badan sebelum bersantap

Huda said...

hehehehe..samela husna pun gitu..jenuh nak perati dia takut org geram dia amik wat lari :)

Mama Gee said...

kena awasi betul2 tu..takut terlepas pandang sekelip mata dh jalan sampai ke mana plak... :)

Rinna said...

Seronok Haziq dpt jalan2 yer.. :)